Informatii oaspeti – Regulament Hotelier

REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Tomis Garden Apartments și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare

Rezervarea se face direct pe site-ul www.tomisgarden.ro sau la unul dintre următoarele numere de telefon:

+40737144804, Tomis Garden Apartments Mamaia sau

+40799154156, Tomis Garden Aparthotel Bucuresti.

Rezervările vor fi garantate cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris pe urmatoarele adrese de e-mail:

Tomis Garden Apartments Mamaia: rezervari@tomisgarden.ro

Tomis Garden Apartments Bucuresti: booking@tomisgarden.ro

Tarife

Tarifele Tomis Garden Apartments diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15.00

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 15:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii .

In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se poate oferi un late check out in limita disponibilității cu un cost suplimentar de 15 Euro pe oră si se va încasa 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17:00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 6 ore fără costuri suplimentare.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, respectiv 17:00 in cazul unui late check-out, se va percepe 100% din contravaloarea unei nopți de cazare.

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazare

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile suplimentare existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Toţi copiii cu vârsta intre 7-18 ani plătesc 20 EUR pe noapte fara mic dejun dacă folosesc paturi suplimentare

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

Tipurile de camere care pot găzdui paturi suplimentare sau pat bebe sunt camerele Queen Studio si King Executive.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pat suplimentar pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Tomis Garden Apartments;

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia cu restituirea contravalorii serviciilor achitate și de care nu a beneficiat până la momentul evacuării, din care se va reține contravaloarea prosoapelor/lenjeriei deterioarate (la valoarea necesară pentru înlocuirea acesteia). 

– să nu intre fără permisiunea Hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în Hotel; intrarea acestora în hotel se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Hotelului;

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Tomis Garden Aparthotel, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Hotelului;

-orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora nu este responsabilitatea noastră.

Interzis accesul cu consumatori electrici: radiatoare, fierbătoare etc. în hotel.

-după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.

-să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Hotelului;

-se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul, precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) hotelului fără acordul Conducerii Hotelului;

-se interzice cu desăvârşire introducerea în Hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;

-nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;

-nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului;

-gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;

– vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;

– nu este permis a se aduce în complexul hotelier obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;

– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;

– vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile hotelului;

– să informeze recepția  cu privire la serviciile utilizate și produsele consumate din minibar pentru a fi facturate.

Semnalistica

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi semnalistica de pe tabletele cu care sunt dotate camerele:

  • activarea butonului DND (do not disturb ,nu deranjați ) – prin acest mesaj echipa housekeeping, nu va efectua menajul zilnic
  • activarea butonului Make my room – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Tomis Garden Apartments nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția hotelului persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie.

Modalități de plată

Pentru plata serviciilor Tomis Garden Apartments sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Union Pay), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificații și costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Tomis Garden Apartments conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Tomis Garden Apartmants are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.

Tomis Garden Apartments dispune doar de camere pentru nefumători. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare de 250 RON/noapte reprezentand serviciile de curatenie a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și/sau păsări.

Micul dejun

Micul dejun se serveşte in Café Bar-ul din incinta aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7.30 şi 10.30 am (de luni până duminica)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costa 8 EUR/persoana (va fi utilizat cursul de schimb BNR al zilei curente)

Spațiul de parcare și autoturismele

Tomis Garden Apartments pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 30 de locuri de parcare – subterana. Locatia dispune si de 4 statii de incarcare electrica.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Tomis Garden Apartments este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Tomis Garden Apartments . In cazul gasirii unui obiect de catre personalul hotelului, acesta va fi pastrat timp de 1 luna in depozitul special amenajat.

Asistență specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidențialitatea informațiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal 

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice.

Politica de protecție a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria se schimbă la trei zile de cazare sau la cererea clientului. Prosoapele se schimba la 3 zile sau la cerere. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute și reclamații

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat – strict contravaloarea serviciilor de care au beneficiat
  • au produs degradări sau distrugeri – strict contravaloarea reparațiilor sau a obiectelor degradate/distruse;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție – strict contravaloarea obiectelor sustrase;

nu au anulat rezervarea la termenul stabilit – strict contravaloarea unei nopți de cazare;

(conform mențiunii de la pag.1:  În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

  • au fumat în incinta hotelului sau a camerelor deși fumatul este interzis – strict contravaloarea serviciului de curățenie a camerei;

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești.

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel si restaurant, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, oaspetii trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul pe proprietatea noastră a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Tomis Garden Apartments va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant sau de pe proprietatea noastră clienții indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul Tomis Garden Apartments beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

  • welcome tray (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) ,apa
  • rețea de internet wireless
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • servicii de rezervări la restaurant
  • parcare

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
  • produse minibar
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • telefonie internă și internațională
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și international